perjantai 27. kesäkuuta 2014

Paniikki, paniikki


Me aletaan kohta olee ihan hysteerisiä, tai ainakin minä! Pari tsemppauskuvaa on pakko ottaa!

Hei, We can DO IT! 

Tänään tankattiin vähän lisää. Bisketti on muuten aika hyvä tankkauspaikka myöskin. Xtreme 24 h. osallistujat kuvattiin jo tänään. Nähtiin kun ne menivät Scandiciin ilmoittautumaan ja kuvauksiin, Hui! Oikeesti, ne on ihan huippu-urheilijoiden näköisiä ja kokoisia. Ja sit me! Oikeesti nyt iski ja kovaa, että me ei ehkä ihan painita samassa sarjassa. No eihän me painitakkaan. Ne kisaa 24h. Me vain 6h. joten onhan siinä 18h. ero ja se on aika paljon! Hitsi vieköön. Määhän oli vielä tähän päivään asti, et haluun mukaan 24 h. kisaan. Mut oikeesti, sehän on ihan jotain järkyttävää, SE ON IHAN HIRVEEN PITKÄ AIKA!!! MITEN SIITÄ VOI SELVITÄ?



Uskomme vakaasti, että mansikkakinuskileivoksella ja mustikkarahkaleivoksella voi pärjätä 6 tuntia hengissä. Mehän kuitenkin ollaan pääasiassa Urbain arealla. Kaupunkialueella voi aina pimpottaa ovikelloa ja pyytää päästä käymään esim. vessassa jonkun kotona. Toista se on metsässä.


Päätin myös testata rullaluistimia. Hyvä veto, sillä oikean luistimen toinen rulla oli melkein irti. Hubby lupas huoltaa. Se sit käänsi rullat väärin ja veti jarrun liian alas, että 2 viimeistä rullaa ei osunut maahan tai osui, mutta ne vaan jarrutti. Onneksi testasin vielä huollonkin jälkeen, vaikka mulle sanottiin että on luistelijassa vika jos ei luista. ÄHÄÄ, vika oli kuin olikin asentajassa. Onneksi sekin on nyt korjattu. On se hyvä aina käydä varusteet hyvissä ajoin läpi. VAi mitä? Kello on nyt yli 11 illalla ja pitäs olla jo höyhensaarilla nukkumatin kanssa. Tunnen jo valmiiksi, että saan mojovan rakkulan jalkaan, jalan sisäsyrjään. Huomasin myös, että ei oo compeedeja, no ei auta itku markkinoilla! Jos totta puhutaan, niin kaikki muukin on mennyt ihan päin prinkkalaa ja pitäs vielä syödäkin se päivän toinen lämmin ruoka, se valmistuu ihan kohta! 

Onneksi Marjo on ollut paljon fiksumpi, se veti näin herkullista pastaa lounaaksi ja eräs herranmies oli loihtinut hänelle mehukkaan illallisen myös täksi iltaa, Mä olen niin kade!



Tavarat on nyt suurimmaksi osaksi pakattu. Pyöräteline lainattu veljeltä. Hubby nosti sen auton kyytiin, mut miten tällainen lyhyenläntä saa sen sieltä huomenna pois?
Hubby lähtee myös reissuun, joten, enhän mä saa tuota ees takas, etenkin kun olen kamppaillut henkiin jäämisestä tuossa kisassa. Täytyy toivoa, että siellä on jotain riskejä järjestysmiehiä, jotka sitten auttaa avuttomia/ avutonta naista. Meitä saa muuten muutenkin auttaa!


Reppu on kans pakattu, just soitin Marjolle, et mihin mä köytän ne luistimet. Se käski mun olla hosumatta. Helpommin sanottu kuin tehty! Mää olen ihan kauhusta kankeena.

 Kypäräkin odottaa huomista! Apua, nyt on pakko mennä, et kerkeen nukkumaan ennen kisa-aamua!




Peace and LOVE! 

Tulkaa kannustamaan meitä!

MARJO & RIINA


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti